BetulSahin5444 Kız olursa İsmi çoktan Hazır Nur Defne olacak Erkek olursada Kıvanç Aslan düşündük nasıl
Nesegull BetulSahin5444 ikisi de ayrı ayrı çok güzel isimler ama ikisi birlikte bence de ağır olmuş ben ilk çocuğuma hamileyim şu an Alparslan koyacağız ikincide yine oğlum olursa Kıvanç çok istiyorum
BetulSahin5444 numix Aslında Kivanci ben düşündüm eşimde Aslan diyor O zaman Kıvanç Aslan olsun dedi ama Kıvanç diye cagiririz muhtemelen 🤭