denizlidenayse Hanımlar merhaba Adetimin gecikmesinin 3. Günü bugün. Test bu şekilde çıktı sizce pozitif mi ? Kan testine gideyim mi? Yoksa boşa umutlanmayayım mı?
myangelson denizlidenayse bu aralar çok yalancı pozitif oluyor testlerde isterseniz kan verin veya 2-3 gün sonra tekrar test yapın koyulaşma olur gebelik varsa
_mira_2022 denizlidenayse benim oğlumdada böyleydi aynı hamilesiniz 🫶🏻 daha küçük olduğu için silik çıkıyor 5 gün sonra bir daha deneyin netleşicek🥰
Kutsal_koc denizlidenayse hayırlı olsun yani yanlislik yoksa hamilesiniz. Benimde ilk gebeliğim böyle öğrendim hatta şaşırdım yok değilim ya tam çıkmadı dedim 1 2 sonra tekrar yaptım daha net çıktı 🌸
denizlidenayse Ahh ne diyorsunuz siz ya🥰 inanın hiç beklemiyordum. Gecikince bi testi deneyeyim dedim ben şoklardayım şuan🥹
denizlidenayse Elim ağağım titriyor şuan buz gibi oldum napcağımı bilmiyorımm ya ben nasılsa gecikti diye normalini yapmıştım of kafam beynim durdu 😅🥰
DenizSs-5 Evet var daha çok yeni yarın saban erken gebelik testi ile yapın derim eğer yine çift çıkarsa direk kan vermeye gidin rabbim gönlünüze göre versin inşallah ama var bence 🙏😊
DenizSs-5 İlk çiş işe yaparsanız daha net sonuç alırsınız yarın sabah ilk tuvalete kalktığınızda hemen yapon
denizlidenayse DenizSs-5 bunu biliyorum evet ama aşırı merak edince sabahı bekleyemedim hemen alıp yaptım.
gktgmom denizlidenayse benimde ilk böyle silik çizgi çıkmıştı üç kere tekrarladım hep böyle çıktı hamileymişim bence kan verin
Sumisali_ denizlidenayse isterseniz birde erken gebelik testi ile deneyip daha sonra kan testi vermeye gidin inşallah vardır 😊
Cansu-2600 denizlidenayse Silik ikinci çizgi görüyorum isterseniz bı kaç gün daha bekleyin yada bu test değilde erken gebelik testi varya onu deneyin
Ebru1234 denizlidenayse istersen yarin yada diger gun bir kez daha dene koyulasma varsa hamilesin. Sonra da kan verirsin