Arkadaşlar bişey sorucam size dün kontrolüm vardı doktora gittiğimde gebeliğimin 2 hafta önde olduğunu söyledi kilosunuda 1 kilo 15 grqm olaraktan belirtti suan 17 hafta 3 günlük bebeğim geçen ay tam tutarken bu ay önce olduğunu söyledi
Üçlü tarama testi verdim detaylı ultrason için de başka bı hastaneye sevk etti neden ilerde olduğunu sorduğumda kilosu çok değil mi dediğimde detaylı ultrason da net belli olur dedi ve geçiştirdi sizce neden olur