aleynayavz GozdeKB 7 ekime gün aldık gerçekten çok az kaldı 🥰 Ama ne ara geçti hiç anlamadım hala inanamıyorum 😂
myangelson GozdeKB ben direk 30 lu haftalara geçmek istiyorum daha çabuk geçsin zaman, zamanında ve sağlıklı bir şekilde alalım kucaklarimiza inşallah 🤲🏻🧡
Edaakdemir21 GozdeKB ilk günler tavşan gibi hızlı koşuyor som gğnler kaplumbağa gibi ağır ilerliyor çok zor 36+4 inşallah çabucak geçsin sağlıkla doğuralım hepimiz
numix myangelson 30′lu haftalardan bildiriyorum burası kötüü🥺😂 valla tadını çıkarın. Şimdiden halsizlik, yorgunluk, stres yüklendi.
myangelson numix benim ilk hamileliğim sıkıntılı geçtiği için, 26+5 de doğum yaptığım için direk 30lara gitmek istiyorum halsizlik yorgunluk stres hepsi kabulum yeter ki şöyle bir 36-37 haftalara gelelim sağ salim sağlıklı bir şekilde 🥲
merveral myangelson 36-37 yetmez 41leri sağlık ve sıhhatle görelim inşallah hepimiz en sevinçlisinden en normali ve doğal doğumundan inşallah lütfen hedeflerimizi düşük tutmayalım Rabbimin gücü kuvveti sonsuz ve sınırsız “Ey kulum dile benden”diye buyuruyor bizde en mükemmelini isteyelim şunu göreyim yeter olmasın❤️