Aslaninannesi_ hayır öyle birşey yok hatta burada da çok fazla post açıldı bu konuda, belirtiler farklıysa kesin olarak farklı olmuyor bazılarında farklı olabiliyor bazılarında yine aynı cinsiyet oluyor. yengem hamile ilkiyle bambaşka bir hamilelik yaşıyor belirtiler vs cinsiyet aynı😊