cansu_dgn Yarın adetimin 3. Günü klomene başlıyorum. Çatlatma iğnesi yapmayacağım çatlama problemim yok. Hiç yumurtlamam olmuyor pcostan dolayı o yüzden başlıyorum. İnşallah bu sefer bebişim bana tutunur çok yoruldum 😔🙏🏻
Elif-ada- cansu_dgn Cnm kendinmi basliyorsun Dr gittinmi kendin basliyacaksan klomenin bitiminden 5.6 gün sonra Dr kontrolünde git enazindan ise yaramismi öğrenirsin inşallah güzel sonuç alırsın🤲
Buseeeee66 cansu_dgn merhaba klomeni doktor nasıl kullandırttı acaba ? Klomen kullanırken ilişki yasak mı
YesimAykut cansu_dgn ben de klomen kullanmıştım çatlatma iğnesi yapmamıştım şuan 28 haftalık hamileyim🙏 inşallah siz de en yakın zamanda hayırlısıyla olursunuz 🙏🥰
cansu_dgn Elif-ada- kendim başlıyorum canım ben türkiyede yaşamadığım için burada doktora gitmek çok sıkıntı randevu almak vs çok zor öyle Türkiyedeki gibi rahat gidip gelemiyoruz 😔😔 kendim kullanıp ovülasyonla takip etmeyi düşünüyorum olgunlaştığı pik olunca çatladığı da anlaşılıyor test silikleşince 🙏🏻