Tsknaltunts Haftam bugün doktora gittim bebeğin eşi aşağıda yukarı çıkmazsa sezeryan olabilir dedi kanama filan olursa gel dedi korktum açıkçası. Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?