Selam herkese, 6.aya gireceğiz ve hızlı kilo aldım. Vücudumun artık ağırlık merkezinin değişmesi ile uyurken yatarken kalkarken zorlanmaya başladım sırt ve bel ağrılarım artıyor. Şu hamilelik yastıklarından kullanan var mı, fiyat olarakta pahalı, alıp sonradan başka şekilde bebekte falan bir şekilde kullanılabilir mi acaba. Yani doğumdan sonra çöp olsun da istemiyorum, kullananlar ne yapıyor?