2prens1prenses_ kızım 26 aylık 11 kilo. Süt tereyağı yumurta alerjisi vardı. Günde 8 kere büyük tuvaletine çıkıyordu. Geçti çok şükür 🤲🏼
Bizim kontrolümüzü Cerrahpaşa’nın başında özel muayenesi olan prof yapıyordu en son çare ona gitmek zorunda kaldık doktorun ve doktorların bize söylediği (BEBEĞİN GELİŞİMİ İÇİN ÖNEMLİ OLAN BOYDUR. HERKES NEDEN KİLOYA TAKILIYOR. SAĞLIKLI İSE BOYU DÜZENLİ UZUYORSA ÇOK KASMAMAK LAZIM …. benim kızım 6 ayda 100 gram belki alıyordu o kadar düşüktü ama sağlıklıydı boyu uzuyordu.