Kızlar eşimin babaannesi yoğun bakımda doktorlar herşeyin bittiğini ve hazırlık yapılmasını söyledi . 36+4 haftalık gebeyim ve 3 yaşına girmesine az kalmış bı oglm var biraz zor bı çocuk ve ben taziyesine gitmek istiyorum bı yandan bı yandanda istemiyorum şimdi gitmesem bı anda sancım tutsa eşim yok iki saatlik bir mesafe yol bana bişey oldu nasıl gelicek gitsem orada sancı tutsa beni cenazede nasıl olucak onuda bilmiyorum sizce gitmelimiyim gitmemelimiyim ?