MelikeBulut perinatolojici %90 birşey çıkmayacak ama bir bakalm derim sonucta 10 sınırını gördük dedi. Sonrasnda cok ciddi sekilde bilgilendirdi. Ee haliyle korktuk dün baska bir doktorsa sordum raporumu düsedebilir dedi artadalir amniyosentez yapılır test sonucuna bakabilir zaten doktorun önermiş dedi. Rapora yazmış dedi kendi doktoruma da takip ederiz amniyosentez yaptırmak istemiyorsan dedi, amniyo sentez riskleirni demedi hemen karar verin 22 haftadasın demedi 24 e kadar yapılması lazımmıs sanırıım cok karısık yani hem olumlu konustu hem korkuttu