Xxxxci Saçımda aşırı derece beyazlar görünmeye başladı. Şuan saçımda 3 renk var çok rahatsız oluyorum. Şuan 30.haftadayım bildiğiniz bitkisel organik boya markası var mı ? Bide kaçıncı haftada boyayayım sizce? Doktorunuz size hiç yasak falan dedi mi?