Brconr bazı doktorlara hiç anlam veremiyorum bu değerle tabii ki hamilesin 2 gün sonra kan vermelisin eğer artışın iyiyse sağlıklı bir gebelik demektir eğer değerin artmak yerine düşüyorsa kimyasal gebelikten söz edilir
Ki eğer adet öncesi kan verdiyseniz değerin düşük olması çok normal çünkü daha yeni oluşan bir gebelik
Doktorlar neden açıklayıcı bilgiler vermiyor anlamıyorum