Kaçıncı haftada başlanmalı aslında ilkinde 32 de yapmıştım ama zorlanmıştm şimdi ikincide daha erken dönemde agirlastim bir de kızım var üstüne ağrım daha fazla oluyor 27 haftalık şu an başlasam mı diyorum sonra erken mi olur diye vazgeçiyorum ilk kızımdan kalanları yikayacagim genel olarak çoğu beklemekten sararmış filan