ZeynepDuru17 Elif_49 evet yarar ama fazla ekmek kilo yapan şeyler yememeye dikkat et özellikle yeşillik su bol iç ye
Zekiye_az Elif_49 ben ilk başlarda 10 gün takıp bıraktım keşke bırakmasaydım aşırı bel ağrısı çektim şuan bebişim 4 aylık ve yeniden korse takmaya başladım belimin ağrısı hafifledi göbeğim de az olsa azaldı.
elif475475 Elif_49 bir süre takmalısınız. Ancak alt karın biraz uzun süre gitmiyor. Onu sporla destekleyince hızlı gidiyor
ZeynepDuru17 Elif_49 benim yemekle aram yok hep süt yapacak şeyler yedim ve on günde karnım kayboldu yemek yiyemedim doğumdan sonra üç gün