Yenievlianne bende Çarşamba gittim işte oradaki ebe olsun hemşire olsun Hematoloji doktorum olsun çok ilgilendiler Allah razı olsun beni daha fazla strese sokmadılar espri falan yapıp rahatlatmaya çalıştılar ama ben doğumda hangi doktorun gireceğini bilmediğim için ve bana nasıl yaklaşacağını o yüzden biraz tedirginim ve çok korkuyorum 😔