Pelin4160 Kızlar merhaba Bugün Doktor kontrolüm vardı amniyon su bir tık fazla dedi şeker testlerime bakılacak onunla alakası olabilirmiş bilgisi olan var mı
Bbgmsc Pelin4160 şekerle ilgisi olabilir diyorlar ama bende şeker çıkmadı, 35.hafta olduk hala suyum fazla. Doktorum bu şekilde gidecek belli ki dedi, bir sorun yok şükür 🙏🏻
CeylanAk Bende yarın şeker yüklemesi yaptırıcam suyum fazla bugünde fazla çıktı doktorum senin gibi olupta sağlıkla doğuran cok hastam oldu sadece dikkat etmem gerektiğini söyledi karbonhidrat paketli ürün yasakladı
Rabiamina Pelin4160 benim de biraz fazla çıktı şeker ya da normal dedi. Seker yüklemesi istedi de daha var ona.