nimetiplikci 30 haftalık gebeyim cok hareketli normalde iki gundur cok hareketli degil hareketli yavaş yaşayan var mi
Hacer65 nimetiplikci Bende aynı durumdayım 31 olduk hareketleri normalden az geliyor bana ama günde 10 hareket say demişti doktorum , ona göre gidiyorum bende cokda telaşa vermek istemiyorum