Kızlar merhaba maalesef ki grip oldum gözlerim falan aşırı ağrıyor halsizim falan. Ama pelvis kemiğim o kadar ağrıyor ki iki gündür acaba gripten mi yoksa doktora görünmelimiyim ilk gebeliğim de böyle bişi hatırlamıyorum. Şuan biraz da olsa hafifledi ama böyle durum başına gelen oldu mu internetten baktım ama 20-38 haftalarda oluyormuş genelde 11+1im korktum da biraz açıkcası ama grip olduğum içinde ağrıyor diye düşündüm