Yildiz_20 normal canım şuan uykusunu düzene sokmanın tam zamanı aşırı rahatlarsın ben 3 saatte bir kaldırıp emziriyorum 12 günlük bebeğim bu düzene alıştı 3 saatte bir artık kendiliğinden kalkıp emmek istiyor gecede aynı şekilde sarılığı vardı ilk doğduğunda bu şekilde devam ettim geçti çok şükür kilo alımıda gayet güzel (doktorumun tavsiyesine uydum)