Fenerli6767 Kızlar erkek gebeliği olanlar düşündünüz mü siz ne isim koyucaksiniz banada fikir verin 👶
Diririiririm Fenerli6767 biz de Kaan veya kıvanç düşünüyoruz bir türlü başka bi isim bulamıyoruz. Güney de beğeniyoruz ama anlamı olmamasından yana düşünceliyiz iyice karıştık 😅
Nergisimmm Fenerli6767 cinsiyeti daha belli değil ama erkek olursa ya Yahya yada Akif koymayı düşünüyoruz.
Ebru0661 Görkem koyacağım inşallah her yerde herkeste aynı isimler valla farklı olsun istedim ilk oğlum kerem buda görkem
Yagmurbebek Diririiririm güney bzde düşünyrz ilk oglumz kuzey diye. Ama anlamsiz isimler yön yani. eşimde illa güney diyor
Diririiririm Fenerli6767 hahahah benim de eşim popüler isim istemediği için karanı beğenmiyor. O yüzden Kaan düşündük ama karar veremiyoruz 😅
Cnnyplakdmr İlk oğlum 5,5 yaşında adı Çağan ❤️ İkinci bebeğimde erkek ismini Karan düşünüyoruz 🙏 Güzel Allah’ımda nasip ederse 🙏❤️