nylmz1 Merhaba hanımlar . Gebeliğinde çok mide bulantısı çekip buna bir çözüm bulabilen oldu mu ? Ne yapmam gerekiyor doktora söylesem ilaç falan verir mi ? Bu 3. Gebeliğim ve diğer 2 gebeliğimde asla mide bulantısı çekmedim ne yapacağımı bilmiyorum .
Citirmom nylmz1 prilam dr veriyor. Bana verdi ama ben kullanmadım aslında tamamen gebeler için üretilmiş bir ilaç kullanılabilir. Benim kullanmama sebebim kusma olmadığındandı