BuketKrnn Kızlar 2-3 gündür vajinal akıntım var kokusuz, idrarda yanma hissi falan yok. Bugün de bel ağrısı başladı. Hamilelik olabilir mi? Böyle öğrenen oldu mu ?
Annelikmghb BuketKrnn herkezin belirtisi cok farkli olur supheniz varsa test yapin kafanizi bunlarla yormayin gönlünüze gore olsun 🌺
Muhammedmomss BuketKrnn olabilir akıntıda artış oluyo hamilelikte bel ağrısıda oluyo test yapın adetiniz geçtimi
myangelson BuketKrnn yumurtlama da olabilir, hamilelik de olabilir, adet belirtisi de olabilir hepsi çok benziyor birbirine çünkü.
arinmommy benim de bu belirtilerim oldu bugün batgünüm sabah kaset test yaptım negatif, inşallah bu hafta iiçinde belli olur
BuketKrnn arinmommy daha benim 17 günüm var reglime sürekli tarihim ileriye atıyor umarım hamileyizdir 🥹
Mrvsmt2502 BuketKrnn reglinize 17 gün varsa gebelik için çoook erken bu ovülasyon belirtiside olabilir ki akıntıda ovülasyon belirtisi
BuketKrnn Annelikmghb biliyorum birtanem fakat sadece bunu yaşayan var mı onu merak ettim iş yerimde olduğum için şu an yapamıyorum. Yoksa ben de direkt buradan fikir almadan test yapardım 😄😽
BuketKrnn Muhammedmomss 17 günüm var daha benim regl tarihim her ay ileri atıyor kendini tam 30 günde olmuyorum
BuketKrnn Strawberry48 beyaz ve kokusuz, ilk gördüğümde mantardan korkmuştum fakat ne kaşıntı var ne yanma hissi var ne de koku var
BuketKrnn Mrvsmt2502 ovulasyon testlerini kullanıyorum bu ay pik noktayı gördüm fakat değerlendiremedim, iki adet arasında yumurtlama 2 defa olur mu onu bilmiyorum
BuketKrnn Muhammedmomss ovulasyon testlerini kullanıyorum bu ay pik noktayı gördüm fakat değerlendiremedim, iki adet arasında yumurtlama 2 defa olur mu onu bilmiyorum
myangelson BuketKrnn yumurtlamada beyaz akinti çatlama belirtisi oluyor eğer yumurtlama gorduyseniz catlamistir bu da siliklenmiş duruyor. Önceki günler falan yapıyor muydunuz test ?