Busra_arasss 1.5 ay önce serklaj olmuştum, 2 gün önce suyum gelmişti yatışım yapıldı. Yarın sabah sezeryana alacaklar. Yaşama ihtimali var mı sizce 😔
Neferut Busra_arasss Çok yaşama tutunan bebek var ne olacağını bilemeyiz. Allah sağ salim size kavuştursun evladınızı
Mom_123 Busra_arasss rabbine sığın dua et allahım yaşama gücü verir allaha emanetiz kötü düşünmeyin nolur benimde bebeğimin 2 hafta baş ölçüleri geriden geliyor bende kahroluyorum lütfen üzülmeyin elinizde değil biliyorum ama rabbim böyle uygun görmüş
YETM3009 Busra_arasss Rabbim sana sağ salim kolaylıkla bebeğini bağışlasın. Rabbim ikinizide sağlıklı uzun ömürler versin. Bende geçen sene ikizlerimi 24 haftalık dogurdum. Korkunu endişeni çok iyi anlıyorum. Allah’ım inşallah ama inşallah sağ salim mutlulukla huzurla uzun ömürleriniz olsun 🤲
Asya-asel Yaşama ihtimali var canım bol bol dua et rabbim sana bağışlasın yavrunu zor süreç ama eminim ikinizde savaşarak atlatırsınız dualarım sizinle
Glyctkl 24 haftalık 640 gr doğdu kızım benim. 3 ay küvezde kaldı yaşadı şimdi 5.5 yaşında Allah’a ellerini aç dua et. Mucizeler bitmez. Rabbim yardımcın olsun inşallah.
Fulya90- 27 haftalık doğum yaptım kizim şimdi 4 yaşında onlar bizden daha güçlüler canım Rabbım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Tulinucar Mom_123 kaç haftalık hamilesiniz acaba? Dün benim bebeğim içinde karin ölçüsü 2 hafta geride dediler. Bende çok endişeliyim çok üzülüyorum. Bu fark kapanır mı acaba
Enfal_06 Mom_123 hiç üzülmeyin banada aynısını dediler 37 de doğum yaptım bebeğim çok şükür iyi inşallah sizinde öyledir
12betul Yiyecek ekmeği var ise her türlü yaşar rabbim size bağışlasın inşallah dua etmekten başka seçeneğimiz yok maalesef .. rabbim sana da bebeğe de sağlık hayırlı ömür nasip etsin inşallah canım
Minikanne-76 Busra_arasss Allah yardımcın olsun inşallah canım benim ♥️🥹🥹Allah kucağını boş bırakmasin Yaşayan çok canım benim dua edelim Allah katında hiç bir şey imkansız değil
defnevedoruk Tulinucar kac haftalık hamilesin? benim kızımada 36. haftada karın cevresi 10 gün geri demişti
Mom_123 Tulinucar ben şuan 25+2 deyim perşembe Perinatoloji randevumuz var ne olucak bilmiyorum çok korkuyorum siz kaç haftalıksınız acaba doktorunuz ne dedi bu konu hakkında
Mom_123 Enfal_06 ay gerçekten mi inşallah bende gününde sağlıkla alırım kucağıma biraz olsun rahatlatıyor bu yorumlar beni 🙏🏻
Aeell Busra_arasss 22 haftalık 500 gram doğurdum ve 8 yaşında prensesim var Allahım yar ve yardımcın olsun merak etme erken doğan prematüre bebekler daha dirençli oluyor ve 4 elle tutunuyorum Sen Rabbıme dua et Rabbım ikinizide korusun
1gamze Aeell erken doğumda sağlıkla ilgili bir problem oldu mı benim de erken doğum olabilir suyu az korkuyorum
VeraVeraVera Aeell çok sevindim. Duyduğum en küçük haftalardan biri rabbim size bağışlasın 🙏🏻 benim kızımı da tam sağlıkla bize kavuşturup büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻
Rabiamina Busra_arasss Allah’ın mucizeleri bitmez. Birinin duası sizin meleginizi bulur inşallah. Duayı bırakmayın bol bol dua edin.
sacmalamakizim Busra_arasss Allah kolaylık versin canım, nice bebekler yaşıyor sen bol bol dua et, dirayetli ol üzülme o da hissediyordur.