hsnb valla cok bisey almak istemiyorum mağazaya girince kendimi tutmam lazım 😂 bir daha bir daha alışverişe çıkmamak riske atmamak için de her aydan alayım azar azar diye düşündüm. Baktım zıbın yetmiyor, alt üst takım yetmiyor o zaman hemen netten bir iki takım daha sipariş ederim diye düşündüm açıkçası. Kıs bebeği olacağı için zıbın giydirip muhtemelen üzerine de alt üst takım giydiririm heralde. Sadece zıbınla üşür gibi geldi. Zaten 1 nohut battaniye, 2 muslin battaniye, 1 tane de penye battaniyesi olacak. İhtiyacına göre bunlardan sarar sarmalarım salona veya dışarı çıkartırken diye düşündüm. Mesela kış olsa bile yorgan almayı düşünmüyorum nohut battaniye yeterli olur gibi. Veya hazır kundaklar değil de muslin battaniye ile kundak yaparım diye düşündüm. Gerçekten kafa karıştırıcı işler. Gereksiz harcama yapmak istemiyorum çoğu arkadaşım giydirmedi bile.