Hatice4136 Ay kızlar doktor beni. gebelik testlerime baktı dedim pozitif ama kanda neden negatif oluyor dedi ki kimyasal oluşuyor sende onun için tedavi göreceksin dedi morelim bozuldu ama şuan adet değilim
Mervealya1992 Hatice4136 tedaviye gerek yk kanda negatfse yoktur kımyasaldada ynede kanda beta artıyor gebe oldugun bellı oluyor sonra düşüyor değer
2018Bebe Beta takibi yapıcak 2günde bir kendiliğinden düşmesini bekliycek düşmezse iğne yapıyorlar korkma benimde başıma geldi.Beni hastaneye gidip gelmek çok yormuştu benim beta arada artış gösteriyordu ama kese yoktu sonra düştü 10gün içinde