Mavera316 her fotoğrafçıyı kabul etmiyor olabilirler , ben bir fotoğrafçıya sordum fiyat almak için kimlere gelebiliyoruz dedi ama bebek doğduktan sonra bebek odasına alıyorlarmış bebeği eskiden oraya da giriş vardı ama artık yasak girmemiz dedi, onun dışında dopumhaneye ertesi gün odaya aile çekimine falan giriyorlar anlaşmalı fotoğrafçılar anladığım kadarıyla, fakat hastane kendi 10 poz veriyorsa hiç fotoğrafçı ile anlaşmam:)