Selinbs 36+6 ym . Bugün Dr a gittim. Adet sancılarm var dedim. Vücudun doğuma hazırlanıyor normal dedi ,ama ağrıların artsa düzenli olursa acile gel dedi . Yani herkesin ki farklı oluyor , kanama su gelişi yoksa ve düzenli aralıklarla gelmiyorsa sorun olmaz yinede için rahat etsin istiyorsan Dr a acile gidebilirsin