JrRu 12+4 de cinsiyetimizi öğrendik çok şükür oğlum olacak tekrardan ilk oğlumun ismi Uraz ikincisi de onun ismine yakışsın istiyorum düşünüyorum ama bulamadım içime sinen sizden öneri bekliyorum arkadaşlar 🥰