Cnssnr biraz daha bekleyince bebek de gözükür Ben de öyle olmuştu çünkü kisti de çok takmayalin muhtemelen hamilelikten dolayı olan bir kiat o bende de vardı ilk 3 aya kadar büyüyor o kist çok bir sorun oluşturmuyor sadece çok fazla ağrı yapabiliyor uzun süreli olmazsa bir sıkıntı yok Eğer hamilelikten dolayı bir kist se 3 aydan sonra büyümesi duruyor