Psikolojik yardım almanız sizin için daha iyi olur. İlaç verilen tarzda değilde sizinle sohbet edilen tarzda denilebilir. Hiwell gibi programlardan deneyemleyebilirsiniz. Ama şunu söylemek gerekirse konuşmaya ve kaygılaranızın azaltılmasına ihtiyacınız var. Biraz sakin olun, şu an lohusalık dönemindesiniz yani henüz o hormonları bedeninizden atamadınız. Ölümü düşünmek yerine yaşamayı düşünün. Çocuklarınız ile gelecek planları yapın. Hayallerinizi yazın mesela. Kötü hissettiren, hissettiğiniz her şeyi not alın. Konuşamıyorsunuz yazın. Ölümü düşünmek için hayat çok kısa. Sağlıklısınız, bebenizde öyle 💖 umarım en kısa sürede toparlanırsınız tek dileğim ve teminim budur