Ozi2532 Merhaba arkadaşlar. Şu anda 7 haftalık hamileyim. Geçen hafta doktora gittim vajinal muayne ile bakti kese gozukuyordu fakat bebek yoktu. Yarın da başka doktora gidicem. Böyle durumla karşılaşan var mi? 5 ay evvel de boş gebelik geçti basımdan. 3 kesem vardı 9. Hafta da tek tek düştü hepsi ☹
Smyy Ozi2532 bende 7 haftalıkken gittim gözükmedi, 1 hafta sonra bebeğide kalp atışlarını da gördük çok şükür . bence beklemelisin biraz daha, hemen karamsar olma, inşaallah görürsün bebişini😊
Zeynepakg Ozi2532 moralini bozma baska doktora gitmeni ve sabirli olmani tavsiye ederim gebelik daha cok yeni