Dilekulgtt bende geçen daha kötüsünü yaptım çamaşır suyu dökmüştüm klozete unutmuşum yanlışlıkla üstüne porcoz döktüm soluyunca anladım yoğurt yedim temiz havada oturdum biraz göğsümde ağrı oldu geçti sonra. Doktoru aradım bişey olmaz korkma dedi. Kontole kadar içim içimi yemişti görünce rahatlamistim. Sizinki en azından bunun birisi korkmayın o yüzden. İkisini de çöpe attım sonra bi daha unuturum diye.