38+2 hamileyim dün çatı muayenesi oldum öğlen 13:00 gibi akşam 20:00 da kanla karışık akıntım oldu bu acaba nişan mı psikolojik olarak mı nedir akşam sürekli belim ağrıdı ama şu an dünkü ağrım yok belim ağrıyor ama zorlayacak kadar değil bilen anneler yardımcı olursa çok sevinirim :(