Merve98Karaca Selam aleyküm arkadaşlar yarım saat önce göğüs kafesimin ortasında anlam veremediğim bi ağrı yaşadım nefes almakta zorlandım biraz verirken iyi alırken canım yandı ,ağrı anlık sağ kulağıma vurdu 2 3 dakika kadar sürdü ve geçti . kalp krizi geçiriyorum sandım . ilk defa oldu .33+0 bu hamilelikle alakalı mı .yaşayan var mı. eşim işte telaşa veripte çağırmak istemedim ama haftaya doktor randevum var o zamana kadar beklemeyip acile gidiyimmi yada normal bisey mi? bebeğimin hareketleri normal bu arada
TugceSenelKavak Merve98Karaca 28. Haftamda aynı şekilde bana da olmuştu ama benim baya uzun da sürmüştü. Acile gittim. EKG çekildi nstye girdim birşey çıkmadı. En son iki ölçek gaviskon içirdiler geçti🙄😅 bebek büyüdükçe mideye baskı yapıp sıkışma yapıyormuş.
ATC Merve98Karaca elhamdulillah 30.haftadan beri her hafta yaşıyorum bunu bide benim nefesim de kesiliyor 35 haftalık oldum 😂
Merve98Karaca TugceSenelKavak nefes daralması nı biliyordum yaşıyordumda ama böyle bi acıyı ilk defa yaşadım anlamladıramadım demekki her hamilenin sorunuymuş
Merve98Karaca ATC Allah sağlıkla doğurmayı nasip etsin çok acı verici bişeydi ,hergün yaşamak daha zor olsa gerek
TugceSenelKavak Merve98Karaca ben de çok korkmuştum ama çözümü gaviskon içmekmiş. Yani bana iyi geldi. Zaten iki kere oldu çok şükür çok sık olmadı. 🙏🏻
Merve98Karaca ATC siz baya müdavimi olmuşsunuz 😅😅Allah yardımcınız olsun, az kalmış bende şimdiden doğsa artık hissi başladı 2.5 kilonun üstüne çıkınca ıkınıp sıkınsam çıkarmı diye düşünüyorum 😂çok farklı fikirler geliştirmeye başladım ağrıdan sancıdan
Merve98Karaca Zeynp olması muhtemel normal doğum pozisyonunu almış kaburgama attığı tekmeleri hissedebiliyorum 😅hiçde acımıyor biyeri ağrır mı acır mı diye
Zeynp Merve98Karaca 😂😂 bundan sonrası içinde düşünecek gibi durmuyor 😂😂 Azcık benim oğlanı örnek alsın lütfen kafa kanalda ancak vücut sağa doğru c harfi gibi anasını rahatsız etmiyor 😂