Razismom şimdi Normalde benim sezeryan olmam gerekiyor Daha önce bir sezeryanım olduğu için fakat gelişim gereği olduğu için Normalde bu hafta sezaryen olmam gerekiyorken bir hafta daha bekletelim dediler tekrar Yarın kontrole gideceğim Onun için bu bacak bacak üstüne atma testini denedim yapamadım Hatta bacağımı yerden kaldıramadım Doktor acaba yarın doğumu yapalım der mi onu çok merak ediyorum