Aslan003 cok erken yapıyorsunuz nerdeyse iliskiye girdiginiz gun test yapacaksınız bu kadar kafayi takarsaniz zaten olmaz akışına birak regl gecince yaparsin tek sen degil genelleme olarak cok erken yapip hayal kirikligina ugruyorsunuz. erken ogrenmenin hic bir faydasi yok doktora gitsen keseyi goremicek kalp atisini duyamicak yapmayin kendinize hersey gönlünüzce olsun 🌺