3-4 haftalıkken ilk kanama geldiğinde korkmuştum acil gittim hastaneye bir sorun görülmedi. 6 haftalıkken kalp atışını da duydum ara ara Cook küçük lekeler geliyordu bugün yine peceteme pespembe kan geldi keseye tutunurken oluyor diyorlar ama o vakti gecmedik mi zaten niye gelir bu kan ikinci gebeliğim ilkinde hiç böyle birşey yasamadim