melegim01_ hiç bir belirtim yoktu geçen ay gecikmiştim bu ayda geciktim her halde dedim kıstım tekrar büyüme yapıyor gecikme ondan oldu test aldım sabah bir yaptım çıkmaz diyordum yaptım bıraktım koydum içeri geçtim aradan 1 dk geçti çift çizgi işe gıdecem eşim uyuyordu eşime diyorum ben doğru mu görüyorum işe gitme kan verelim dedi bende yok dedim işe gittim akşam oldu kan verdim ben beta 200 felan çıkar sanıyordum 1000 çıktı ben şok