Bigsecret3 prens_prenses_annesi seni anlayabiliyorum canım benim doğumuma çok az kala ben her yere eğilerek dip köşe kendim sadece tek başıma yapmıştım hatta bana demişti ki doktorun doğumuna kadar kimseyi evine alma misafirliğe de gitme Ben de herkese söylemiştim zaten ki çok pimpirik bir insandım
Bigsecret3 prens_prenses_annesi evet dogumdan once bitti ama insan işte pimpirik oluyor ben doğurdum sonra insanlardan korktum yine bir psikoloji oluyor ustunde sanki
Bigsecret3 prens_prenses_annesi canım şöyle söyleyeyim ilk önce cildiye doktoruna gittik bize özel kükürtlü karışım Krem verdi kwellada şampuan verdi wilkin son pomat verdi Bir tane de vücut losyonu vermişti hatırlamıyorum adını bir de dermatop krem vermişti eğer tahriş olursak diye bu kremleri 3 gün kuralı ile sabah akşam birbirimize uyguladık eşimle wilkin son formatı el ayak ve genital bölgemizde kullandık kükürtlü kremi bütün vücutta kullandık kwellada şampuan sadece tedavinin ilk günü şampuan olarak saçımızda kullandık onu bir kere kullandık losyonu da tedavinin son günü yüzümüze kulaklarımıza ve saçımızın derisine uyguladık dediğim gibi diğer kremi tahriş olursa kullanıyorduk 3 gün bu kurallara uyduk kullanmadığımız çoğu şeyi battal boy siyah poşete kaldırdık halıları dahil çünkü havasız ortamda hemen ölüyorlar cildiyeci doktorumuz böyle demişti 3 gün bu kurala uyduk 4 gün her yeri dip köşe iğne ucu kalmayacak şekilde temizledim bir hafta sonra aynı şekilde yine uyguladık bu aradaki bir haftada kontrole gittim iyice kuruduğunu söyledi doktorum bir hafta daha uyguladık aynı şekilde sonra yine temizlik aradan bir hafta geçti vücut losyonunu tüm vücut olarak sürdük ve bitmiş oldu zaten tedavi sürecimiz Allah kimseye yaşatmasın
prens_prenses_annesi Bigsecret3 benim hala su toplamis gbi sislikler olup kasiniyo acaba ilac ise yaramiyomu
Bigsecret3 prens_prenses_annesi hiçbir bilgim yok ki her bedende aynı şeyi vermiyor şimdi bende olan sende olmayabiliyor sende olan bende olmayabiliyor bilemiyorum
Melekozlu Ay bende geçirdim bu kaşınma sürecini el ve ayaklarım, üstleri araları hep isilik gibi kabardı kaşındım bir çağre bulamadım ayaklarıma sirkeli su yapmıştım ama dene istersen.
Bigsecret3 prens_prenses_annesi Ben de olmadı Ben de döküntü şeklinde vardı böyle küçük yara şeklinde vardı yani ekstra hiçbir şey olmadı bende bir onlar duruyordu krem de onlara geçirdi zaten ekstra bir şey çıkmadı hiç
Bigsecret3 prens_prenses_annesi Evet bu şekilde sivilce şeklinde bende oldu ama kabuk tuttu sonra hani ister istemez insan kaşı kaşı kabuğu da yolar oldum yani ben
Bigsecret3 prens_prenses_annesi yani kaşıdıkça yenileri çıkar mutlaka kendi kendine çıktığı zamanlarda oluyor yani çok illet bir şey dediğim gibi Allah kimseyi yaşatmasın zorlu bir süreç insan kafayı yiyor yani atlattığında bile psikolojisi bozuluyor bir süre
Bigsecret3 prens_prenses_annesi öyle deme kızlarda veren Allah rabbim dermanını da verir sabır işi biraz
H-O iremmakk bizde bunu kullandık hatta 2. Kullanıyoruz şu ana ama hala kaşıntılarımız devam ediyor sizin kaşıntılar hemen kesilmiş miydi