Selvi___ Hanımlar merhaba 30 haftalık gebeyim karınıma dokunduğumda şiddetli ağrılar oluyor ve ara ara karnım çok sertleşiyor bunların olması normal mi acaba ?
012908- Selvi___ bendede oluyordu korkuyordum doguracakmiyim diye hatta sertlestiginde nefesim daraliyordu benim cok degisik oluyordum ama dogurmadim.Ama sen genede doktoruna danış.icin rahatlasın sertleame erken dogum belirtisi olarak kabul ediliyor cünkü insandan insana degisir sürec
Ggulce Geçen hafta ben de öyleydim oturup kalkarken sağa sola dönerken bazen dokunduğumda biz üşütme diye düşündük ama geçmeyine 2gün Dr yazdım siz de ulaşabilirseniz randevunuza varsa anlatın durumunuzu.