Saat 11 gibi çok fazla kustum. Sonra tam göğüs altıma orta yerinde mide karın arası aşırı şiddetli bir ağrı girdi . Bu saat oldu daha geçmedi daha da şiddetlendi 10 haftalık gebelik. Kanama vs yok ama bu kadar şiddetli ağrı kusmadan kaynaklı mı başka bif şey habercisi mi korkuyorum. Bir bebeğim daha var eşim şuna işte . Gaz mı kramp mı nedir bu bilen var mı