Kızçeler selam. 6 eylülde adetim bitti. 7 eylülde ilişki oldu. Yani ilişki gününü sayarsak bugün tam 10. Gün ve benim bugün pembe kahverengi akıntılarım başladı, peceteye sildiğimde geliyor. Ben de açıkçası yerleşme kanaması mı acaba diye düşünüyorum. Zaten adetim biteli 11 gün olmuş tekrar adet olmam herhalde? Üstelik adet belirtilerim de yok. Beklenen adet tarihi 2 ekim yani 13 gün var adetime daha. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi?
Not: pcosluyum, ağustosta aşılama olmuştum tutmadı.