Bende 2021de doğum yaptım şimdi 23 haftalık hamileyim sağlık ocağından çağırdı hemşire aşın var diye gittim tetanoz aşısı olduğunu söyledi bende 5 sene içinde tekrar hamile kalınırsa tetanoz olmadığını duymuştum etraftan onu söyledim ve hemşire bana öyle bir şey yok ilk hamilelikte 4 doz yapmış 2si hamileyken 2si doğumdan sonra. Şimdi ki hamileliğimde de 1 doz yapıp 5 doza tamamlayacağım ve başka hiç tetenoz olmana gerek yok ömrün boyunca dedi hatta bende örneğin çivi falan kaçsa bile mi dedim evet dedi . Yani ben iki hamilelikte de tetenoz oldum sıkıntı yaşamadım ama yinede doktoruna sorabilirsin istersen