2 kayıp olduğu için doktorum önlem amaçlı kullanmami istedi 6 veya 7. Haftada kullanmaya başladım ilk enox kullaniyordum şimdi oxsapar yazmış koldan oluyordum kendim yapamiyordum bir ümit keser diye beklerken doktorum doğuma kadar kullan dediği için şimdi göbek bolgemden bı cesaretle kendim yapmaya başladım