aybukee10 akıntım sarı, yeşil arası çok fazla akıntım var ama enfeksiyonum da yok. Kronik dedi doktor enfeksiyonunuz yoksa korkacak bir şey de yok stres yapmayın ve doktorunuzla iletişim halinde olun sürekli. Bu arada bende gebelikten önce de bu renkte olduğu için kronik dedi doktor