Kızlar hiç yalancı sancınız felan olmadan normal diğum yapabildiniz mi? İlk gebeliğimda son güne kadar hiç sancım yoktu. Nst Ler dümdüzdü. 39+6 da aynı sancı ile 8 cm acilmayla sezaryan oldum. Şimdi ssvd için bekliyorum. 35 oldum ama bu seferde yalancı sancılarım vs yok. Nstler dümdüz. Ne yapmalıyım?