Tugba1310 12 haftalık hamileyim 4 haftalıkken sağlık ocağına gittim kayıtyaptırdım tekrar gitmeme gerwk varmı yada çağırıyorlarmı
Cihangir09 Tugba1310 onlar sizi çağırıyorlar aslında bu haftalarda çağırmalari gerekiyo 3 aylık olmuşsunuz kan testleri filan veriliyo
myavocado Tugba1310 eğer yapılmamış ise daha önce tetanoz aşısı oluyor gebelikte, iki doz oluyor ilki 20. haftalar civarı. Doktorunuza sorarsanız bilgi verir.