FB_15 ilk kızımı 35+4 te doğum yaptım 2 hafta geriden geliyordu ama bi kaç gin daha fazla ama benim bu kadar erken doğum yapmamın başka sebepleri de vardı.Doktorum gelişim geriliği olan bebekleri 37 ye kadar tutuyoruz 37 den sonra içeri de olmasındansa dışarı da olmasını tercih ediyoruz demişti bizimki o zamana kadar bekleyemedi 32 haftaya uyumlu doğdu 2320 Gr küvöze de girmedi.