Esrayusuf canım bende ekimde 8 haftalıkken kalp atışını duymak icin gidicektim kanamam başladı bebek 6 haftalık görünüyordu benimkide gelişmemişti ama kalp atışını duydum son bir kez yavrumun daha sonra 3 saat dayanabildi sonra et parçası düştü benimde içimi temizlemek için anestezi falan derken bende cok ağladım sızladım mahvoldum paikolojikmen bir nevide korktum ama oğlum var 1 bucuk yasında Rabbim ona sağlık versin sizlerede önce sağlıklı sonra hayırlı evlatlar nasip etsin kızlar 1 tanede olsa insanın kendi kanı canı cok farklı 😘😍😔